سلام مامانا برای تشکیل پرونده عدد بتا ۹۷ قبول میکنن؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم من رفتم تشکیل پرونده دادم گفتن باید سونو قلب بیایی بعد از اون پرونده رو کامل کنن
بعدشم ربطی به عدد بتا نداره که چند باشه گلم

اره خوبه ولی نیاز ب تکرارداره

دوباره تکرار کن عزیزم بعد خواستی برو یا بزار یه چند هفته رد بشه بعد باز سونو رفتی ایشالله بعد میری برای پرونده تشکیل بدی بهداشت دیر نمیشه

من ک رفتم تشکیل بدم گفتن ک باید با سنوی تشکیل قلبش بیایی

دوباره تکرار کن بتارو
فک کنم بعد تشکیل قلب بری پرونده درست کنی بهتر باشه

سوال های مرتبط

مامان اقاعلی مامان اقاعلی هفته بیستم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری