۲ پاسخ

دکتر من بودن دوتا بچه هام خیلی دکتر مهربون و مومن دستشون خیلی سبک هست و کلا آدم آروم و نجیبی هست به قول دوستمون یکم آدمو می‌میترسونه ولی من کلا راضی بودم ازشون

کم حوصله و زیاد میترسونه آدم رو
یکی از فامیلامون هم میرف پیشش فشارش کنترل نمیشد

سوال های مرتبط

مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وششم بارداری
الینا الینا قصد بارداری