سلام خانمها جواب سونو م چطوریه

تصویر
۴ پاسخ

چند ساعت بعد از آزادسازی اقدام کنم

عزیزم عالیه هم اندومترت خیلی خوب و هم فولیکول خوب داری توکل کن به خدا واقدام کن انشالا خیر باشه 😍😍😍🙏

عالیه

عالیه فولیکول غالب داری آزادسازی بزن اقدام کن ایشالله بارداری

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
منم مامان بشم منم مامان بشم قصد بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد