عزیزم چند سیکل سونو دادی
ممنون عزیزم
منم ۱۷ روز تاخیر دارم خیلی زیر دلم و کمرم درد میکنه ، فردا نوبت سونوگرافی دارم خدا کنه منم مشکلی نداشته باشم خیلی میترسم
منظورم درد حین سونوگرافی هست عزیزم ؟
سونوگرافی واژینال بود ؟
چقدر طول کشید ؟
درد هم داشتید ؟
سلام عزیزم
چند سیکلته ؟
تخمک آزاد شده
ضخامت زحمت هم خوبه
عالیه همه چیز فقط یه کوچولو تخمکت انگاری کوچیکه، چند سیکلت رفتی؟؟ یه سری تقویتی تخمک بخوری ایشالله زود باردار می شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.