۵ پاسخ

ای بابا ممنونم خانوما،ماه قبل سونودادم خیلی خوب بودنمیدونم چراالان اینجوری شد کلی فولیکول آزادشده بودودکترگفت یه روزدرمیون اقدام داشته باش

جفت تخموانا تنبلی دارن
تخمدان چپت کیست

عزیزم متاسفانه هم تنبلی تخمدان نوشته داری و هم کیست اینجوری ک من دیدم

کیست داری با تنبلی

هم تنبلی داری هم یه کیست داری عزیزمم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی🤰 مامان تودلی🤰 هفته بیست‌وهشتم بارداری