ای بابا ممنونم خانوما،ماه قبل سونودادم خیلی خوب بودنمیدونم چراالان اینجوری شد کلی فولیکول آزادشده بودودکترگفت یه روزدرمیون اقدام داشته باش
جفت تخموانا تنبلی دارن
تخمدان چپت کیست
عزیزم متاسفانه هم تنبلی تخمدان نوشته داری و هم کیست اینجوری ک من دیدم
کیست داری با تنبلی
هم تنبلی داری هم یه کیست داری عزیزمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.