۴ پاسخ

من بیشتر رازیانه میخورم

شهر ما یه گیاه هست چای کوهی یا توکلیجه ،مخصوص دردهای پریودیه

دمنوش زنجفیل با نبات.کلا نوشیدنی های سردهم سعی کن نخوری و قسمت ترشیجات و اینا

آب جوش و نبات و دارچین و زنجبیل درست کن بخور عالیه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه هام 🐣 مامان جوجه هام 🐣 ۳ سالگی