بجز مفنامیک اسید چه قرصی واسه درد پریودی خوبه؟؟

۱۲ پاسخ

دمنوش بخور گلی..قرص خوب نیست..کیسه آب گرم..کمر و پهلوتو گرم نگه دار..جوراب بپوش

نوافن و استاکدیین

پنبه الکلی کن بزارتونافت

استا ۵۰۰ بخور عالیه

شیاف دیکلوفناک

استامینوفن

ژلوفن

چای دارچین نبات داغ بخور دلتو آروم می‌کنه

نوافن خوبه
من سه روز اولم قرص آهن میخورم روزی یکی

شیاف دیکلوفناک بزار

تا سعی داری نخور. چایی دارچین نبات بخور
یا زنجبیل زیره

از همه بهتر همینه
ولی من استامينوفن کدین میخوردم

نوافن سه کاره

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی