خانوما دال عدس چجوری درست کنم از قبل خیس کنم؟

۱ پاسخ

من سوپ اوزگله باهاش درست می کنم یدونه پیاز و چند تا سیرو سرخ کن یدونه سیب زمینی بزن از قبل یه پیمانه دال عدس یه پیمانه بلغور گندم خیس کن بریز توش یه قاشق رب و زردچوبه بزار یه ساعت بپزه بعد با گوشتکوب برقی یا میکسر میکس و یکدست کن بدار کمی هم بپزه موقع خوردن نعنا داغ هم روش بده خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو ۲ سالگی
مامان سِلِن 🩷👧🏼🎀 مامان سِلِن 🩷👧🏼🎀 ۱ سالگی
مامان نی نی جونی مامان نی نی جونی ۲ سالگی