عدس قبل پخت چقدر باید خیس بخوره؟؟؟

۱۰ پاسخ

نمیدونم کجا خوندم.عدس نفخ نداره..اگرم داشته باشه شاید خیلی کم

من خیس نمیکنم از قبل

من عدس رو خیس نمیکنم، نیازی نیست عزیزم.

من خیس نمیکنم تهش نیم ساعت

نهایت نیم ساعت چون عدس نفخش کمه

من معمولا خیلی خیس نمیدم

‌اگه خوب باشه نه نیازی نیست برا من نیم ساعته بدون خیس خوردن میپزع

اگه خیس نکردی تو غذا بهش زیره بزن نفخش میره

کی گفته نفخ نداره عدس😕
۳ ۴ ساعت خیس کن حداقل

من خیس نمیدم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی