۴ پاسخ

با پماد موبر بزن خطری نداره

بله من استفاده میکنم

منم میخاستم استفاده کنم ولی شنیدم بده
دیگ مجبور شدم با ژیلت بزنم
خیلی بدههه

نه گلم بهتره که استفاده نکنی

سوال های مرتبط

مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد