۶ پاسخ

سعی کن بعد از ناهار بخور چون کامل معدت پر میشه دیگه اذیت نمیشه اگه صبح بخوری بیشتر حالت بد میشه

نه نمیگیرم . ولی به دکتر بگو وسط غذا بخوری یا بعد غذا شایدتهوع نگیری

ممکن کلسیم خونتون بالا باشه و با خوردنش باعث بشه بره بالاتر و بالا بودن کلسیم باعث ویار وحالت تهوع میشه

من اولش که تازه شروع کردم حالت تهوع میگرفتم تا میخوردم یه رب میشستم الان دیگه خوب شدم

من میخورم یبوست میگیرم

وای اره

سوال های مرتبط

مامان هامین💎💙🩵💙💎 مامان هامین💎💙🩵💙💎 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لِنا🐣 مامان لِنا🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری