۲ پاسخ

نه چرا بشه اتقاقا نشونه رشد وسلامت بچه هس

ن فکر نکنم داره جاشو درست میکنه .من دوسه روزه خیلی کم شده چیکار کنم خیلی تکوناش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👶🏼👶🏼 مامان دوقلوها👶🏼👶🏼 ۱۰ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری