۲ پاسخ

بچه منم رفلاکس داره دکترش گفته باید بهش بدی فعلا ولی بادارووشیرخشک arخیلی بهترشد

نباید یهو قطع کنید
باید با دکتر مشورت کنید

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۴ ماهگی