چرا یبار بیبی چک میزنم مثبته یبار منفی😒

۵ پاسخ

حیف نیست انقد پول خرج میشه واس بیبی چکای خراب؟؟؟واقعا دیگ من متنفرم ازبیبی چک

اگه پرولاکتینت بالا باشه مثبت میزنه برا من اتفاق افتاده

ازمایش بده

صبر کن ده روز دیگه آزمایش بده انشاالله که بارداری

بی بی چکا هم علافمون کردن

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته نهم بارداری