خانما شما هم از کسی شنیدن که سونو nt نرید؟

۹ پاسخ

سونو ان‌ تی اجباری نیست ولی اگه بری بهتره برای سلامتی جنین

چرا نری؟

سونوی انتی یکی از مهمترین سونوگرافیاس و حتما حتما باید رفت هرکی میگه نرید چرت میگه

سلفري بدي نيازي به ان تي نيست

نه اجباریه عزیزم هردو غربالگری

از وقتی رفتم هروز جونم بالا میاد تا جواب آزمایش خونم بیاد

اجباری نیست هرکس دوست داشته باشه میتونه بره

نه چرا نباید بری؟

نه باید رفت

سوال های مرتبط

مامان 🙈🙈🙈 مامان 🙈🙈🙈 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 هفته چهاردهم بارداری