سلام كسي بلده سونو nt بخونه؟

تصویر
۲ پاسخ

جفت ات پایینه باید استراحت کنی

بنظر همه چیش خوبه
شریان رحمی یکم گفته زیاد بنظرم باید دکتر ببینه نظرش بگه شایدم چیز خاصی نباشه

سوال های مرتبط

مامان آراد&مهراد&💗 مامان آراد&مهراد&💗 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ریهام😍 مامان ریهام😍 هفته هجدهم بارداری
مامان ستا پرنسس👸 مامان ستا پرنسس👸 ۷ ماهگی
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرام😍 مامان پسرام😍 هفته بیست‌ویکم بارداری