کسی تو بارداری آسنترا مصرف کرده برای میگرن؟ یا افسردگی

۴ پاسخ

سلام عزیز من هم استفاده می‌کردم قبل بارداری نصف تمام بارداری یک چهارم زیر نظر پزشک شکر خدا مشکل خاصی نبود نگران نباشید

من دارم استفاده میکنم دکتر بهم داده بدون عوارض هم هست

فتانه جون برا عکس دست ماهلین عزیزم اگ واکسن ۱سال و نیم دخترت زدی طبیعی واکسن سرخک تو بدنش فعال شده نگران نباش فقد مایعات زیاد بده مث هندونه

من دارم میخورم. برای درمان وسواسم

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری