خانما بچم ابریزش بینی داره چی بهش بدم

۴ پاسخ

نئوتادین بهش به عالیه

دکتر به دختر من فکسوفنادین داد البته اون آلرژی هم داشت

مرسی عزیزم شما دکتر بهتون داد؟

دس لوراتادین بگیر
شبی یک و نیم سیسی بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۷ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی