پوشک بارلی خوبه یا مای بیبی؟

۵ پاسخ

من از بدو تولد مای بیبی استفاده کردم از ۸ ماهگی هم شورتی مایبیبی خداروشکر راضی ام

من از بارلی راضیم

مای بی بی

باید ببینی به بچت چی میوفته فرقی نداره ولی مولفیکس بعضیا میگن پس میده. من خودم مای بی‌بی می بندم خوبه

مولفیکس خوبه

سوال های مرتبط

مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان آریا🧸💙 مامان آریا🧸💙 ۱۴ ماهگی
مامان 🌱توت فرنگی🍓 مامان 🌱توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان ریهام🩷ریان💙 مامان ریهام🩷ریان💙 ۱۴ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی