خانما یکم سرما خوردم 32 هفته هستم میتونم سیتیزین بخورم

۴ پاسخ

۲ هفته سختتتت مریض بودم هیچ دارویی نخوردم تازه امروز یکم بهترم🫠

نه اصلا

سیتریزین اره
ولی برو دکتر تجویز کنه برات

نه سیتریزین وسرماخوردگی ممنوع هست

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری