۱۴ ماه پیش استای ساده خوردم خونریزی کردم میترسم الان هم مرتب زیر دلم دردمیاد
من ک تو بارداری دوبار سرما خوردم رفتم دکتر فقط استامینوفن یاده داد با ازیترومایسین
قرص سرما خوردگی بخور بعد یه ساعت استامینوفن یاده بخور
مم خیلی سرما خوردم تو بارداری استفاده کردم ضرر هم نداره نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.