سلام شیاف پروژسترون رو‌‌ برای چی مینویسین

۳ پاسخ

من امپول انوکساپارین استفاده میکنم چون مشکل انعقاد خون دارم و سقطم داشتم دکتر بهم داده ، کلا هرچیزیو قبلش میخوای مصرف کنی باید ب دکتر بگی خودسر نکن

شما هم استفاده میکنید خوبه تا کی باید استفاده بشه

برای اینکه جای بچه سفت شه

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری