من 32,هفته هستم میشه شله زرد بخورم

۹ پاسخ

من در حد دو قاشق خوردم که هوسم رو بگیره

بخور عزیز من هیچی نمیشه

چرا نشه

زعفران تو هفته های اول خطرناکه

آره عزیزم

من زیاد خوردم حتی تو هفته های پایین

بخور بخدا هیچی نمیشه
زعفران غلیظ و میگن نخورید 🤦🏻

بایبارک چیزی نمیشه بخور

اره ولی خیلی زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری