من تاحالا دو سه تا کاسه خوردم،
بخور ولی احتیاط کن،از هیچی نترس
هیچی کمش ضرر نداره
من هفته های اول خوردم چیزی نشد
نه بابا من ۱۹ هفته بودم یه پیاله خوردم هیچیم نشد
چه ضرری؟ بخاطر زعفرون؟ نه بابا ضرری نداره
ن چقدر ضرری من همه چی میخورم
نه ضرر ندارع😋😋
دیگ اخراشی بخور ولی زیاد ن
در حد کم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.