مامانامیگم من هفته32ام شله زرد بخورم ضررداره

۸ پاسخ

من تاحالا دو سه تا کاسه خوردم،
بخور ولی احتیاط کن،از هیچی نترس
هیچی کمش ضرر نداره

من هفته های اول خوردم چیزی نشد

نه بابا من ۱۹ هفته بودم یه پیاله خوردم هیچیم نشد

چه ضرری؟ بخاطر زعفرون؟ نه بابا ضرری نداره

ن چقدر ضرری من همه چی میخورم

نه ضرر ندارع😋😋

دیگ اخراشی بخور ولی زیاد ن

در حد کم نه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو👑 مامان شازده کوچولو👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی