اقا شله زرد بخورم ؟خیلی دوس دارم بخورم

۸ پاسخ

بخور زیاد نخور

من که یه کاسه خوردم امروز😂

من تاحالا نبود نیومده برام وگرنه میخورم باز بستگی ب خودت دارع

درحدیه ماست خوری بخور

در حد هوس دو قاشق بخور چون زعفران رحم باز میکنه

من تازه دو قاشقی خوردم

به نظرم در حد يك قاشق بخور،ريسك نكن شايد خيليا بگن اشكال نداره بخور اما توجه نكن،فقط واسه اينكه هوست بره يكم بخور،منم عاشق حلوا هستم ديروز دوستم درست كرد زعفران ريخت داخلش،هرچي گفتن بخور تو ديگه ٧-٨ ماهته گفتم نه در حد نصف قاشق خوردم

منم خیلی هوس کردم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان شازده کوچولو👑 مامان شازده کوچولو👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی