۸ پاسخ

فکر کنم حدود ۷ تومن

پارسال ۶ تومن بود

من ۱۳ هفته بودم انجام دادم

من ۱۲هفته دادم۸/۹۰۰

من ۷ و ۲۶۸ تومن هفته ی قبل


خورده اش شاید بخاطره اینکه آزمایش کرایه برای رفتن ب تهران.جداب بگیرن بیاد

هزینش اگه فقط جنسیت رو بخای بدونی حدود دو نیم و سه

ولی کامل واسه سلامتی و اینا ۵

از۱۰هفته شیراز حدود۷/۵

۷ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری