۳ پاسخ

من توهفته ی۱۴و۳روزدادم جنسیتم معلوم شدازمن بهت نصیحت ازمایشودادی اصن بیخیال باش تاجوابش بیادمن خودمونابودکردم تهش بخاطریچی دیگ ازدست دادمش

من۸۹۵۰دادم زمانیک ازمایش انتیم ریسک‌خوردازبس سرش استرس کشیدم ک دقیقازمانیک جواب سلفری اومدوالکی دلخوش بودم بچم تو۱۶هفته و۱روزتوقف رشدکرده بود💔😭

از ۱۳هفته من انجام دادم وقتی که سونو انتی رو دادی
من چالوس ۹میلیون دادم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری