منی ک با ۴ روز تاخیر پریود شدم داغون ترینم😔😔😔

۲ پاسخ

ناامید نشو انشالله به همین زودی واسه توهم مثبت میشه

وااایییی سابقه تاخیر داشتی اصن ؟؟ تستت مثبت بود ؟؟
منم سه چهار روزه تاخیرم میترسم پری بیاد 🥺

سوال های مرتبط

مامان 🎀Janan🎀 مامان 🎀Janan🎀 ۵ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته چهاردهم بارداری