۷ پاسخ

اسپری بینی آب نمک قرقره کن

چیکار کردی خوب شدی عزیزم

اسپری بینی استفاده کن

وای شما هم رینیت بارداری داری😑
من اولین علائم بارداریم همین بود ابریزش بینی و چشام
الان بعضی اوقات همینجوری نشستم یهویی بینیم اب میندازه یا گوشام کیپ میشه
تازه چی میگن طبیعیه😩
عفونت هم ندارم

اسپری بینی بزن

من طاق باز میخوابم اینجور مواقع باز میشه ولی فک کنم برا هفته شما بد باشع

فین کن

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد