سلام مامانا از بیرون حلیم گرفتم میتونم ب حامی بدم؟؟

۴ پاسخ

عدسی ن خوب نیست

اگه مطمئن هستی از پختشون یکم برای تبرکی بده

عدسی چطور میتونم بدم؟

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان دیانا 🫀🧿☘️ مامان دیانا 🫀🧿☘️ ۱۱ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۵ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان aysana&adrina مامان aysana&adrina ۱۰ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱ سالگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی