بچها فشار من همیشه8هست و اصن بالا نمیره چرا؟؟؟

۴ پاسخ

منم همیشه۶یا۸🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

چیزای شور بخور دوغ شور خیلی خوبه

توی بارداری همینه منم چندماهه روی هشتم.دکترم میگ میوه و ابمیوه طبیعی زیاد بخور

بهتره که من از فشار بالا دیشب بستری بودم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان ماهسو مامان ماهسو روزهای ابتدایی تولد