۸ پاسخ

برا منم خیلی تکون میخوره شبا اصلا نمیزاره بخوابم

بچه منم بریچه بیشتر همونجاست یه وقتایی تو لگنم یه وقتایی قشنگ رو مثانم میزنه

ازمن پایین ترم میزنه😐

نی نی منم همونجا لگد میزنه بریچه

برا منم بچه بالاس ولی تکوناش همین قسمته ‌. چند روز پیش سونو بودم مطب دکترم گفت سفالیکه ‌. دختر هم هس

برای منم همینجوری ینی چ حالتی هست؟؟

بچت پسره؟

بریچه

سوال های مرتبط

مامان ماهسو مامان ماهسو روزهای ابتدایی تولد