مامانا چرا شکم من بالا نمیره پایینه کی می‌ره بالا

تصویر
۱۰ پاسخ

هفتت بره بالا وقت زایمان خودشو میبره بالا همش خودشون لوس میکنن

گودی کمر تأثیر داره

منم دقیقا اندازه و فرم شکمم اندازه شماس دوقولو ام ، همش میگم چرا نمیرن بالا 🙃 به دکترم گفتم کمربند بده

اییییی ننه ماشاالله

اگ بچتون پسره شکلش طبیعیه پایین باشه

شکم منم حس میکنم پایینه نمی‌دونم چرا

چه با نمکه شکمت

شکمتون ماشالله خوبه تو این هفته پس چرا من سکم ندارم😑

منم شکمم از اول پایین بود هیچوقت نرفت سر دلم بچه

ماشالله عزیزم
من الان شکمم انقده🥹

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری