مامانا من ۶ماهم میتونم شله زرد بخورم

۱۲ پاسخ

هرچیزی در حد متعادلش براتون خوبه ومیتونین استفاده کنین

من ک دیروز یه ظرف خوردم😂

به به منم چند روزه خیلی هوس میکنم

من از دکترم پرسیدم گفت چون خیلی زعفرون توش استفاده شده گفت خیلی کم باید بخورم

من دیشب خوردم بخور بنظرم

در حد یک قاشق من خوردم

من الان ۶-۷قاشق خوردم

آره در حد هوس یکی دوقاشق بخور

من تا الان همه چی خوردم خداروشکر ، هیچی برای زن باردار بد نیست ،بشرطی که کم استفاده بشه

اره من اولاش هم مبخوردم ولی کم

من که از اول بارداریم میخوردم

من که دیشب دو سه قاشق خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری