۴ پاسخ

اگزما نیست؟؟

خوب خداروشکر، چون دوست من اینطوری شده بود قرص هاش 6 ماه نخورده بود زده بود به کبد و. کلیه

منم گاهی دارم خودش میاد خودش میره چند باارم چکاب دادم مشکلی نداشتم نمیدونم چیه

تیروئید نداشتی که قرص نخورده باشی؟

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی