برا پسرم رفتم روروئک گرفتیم

تصویر
۹ پاسخ

چقدر گرفتی

مبارکش باشه ،چند خریدی؟

فکر میکنم پشتشو جدا کنی واکر هم میشه

کجا گرفتی عزیزم

کارخوبی کردی گرفتی
ببین برا من حکم مادر دومو داره اگه نباشه کارم لنگه

مبااااااااااااررررکههههه 😍😍😍😍😘

مباارکه 😀
واسه من همونجوری تو کارتون تو انباریه میشه از ۶ماهگی استفاده کرد؟؟

مبارکه
بهترین وسیله واسه غذاخوری😂

خوب کاری کردی تبریک باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا ۷ ماهگی
مامان آرتام🚘👶 مامان آرتام🚘👶 ۱۷ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی