۵ پاسخ

اولش همینطورن
بعد که راه رفتنو باهاش یاد بگیره گریه نمیکنه از تایمای کوتاه شروع کن هروقت نخاست برش دار
پسر من اولا دو دقیقه می موند

ب مرور عادت میکنه بچه منم اولاش میترسید

روروک اصلا منسوخ شده به مهره های کمر آسیب میزنه اصلا استفاده نکن خوب نیست

تایم کم بزار عادت میکنه
دوقلوهای منم همینطور بودن
سریع بهشون اسباب بازی مدادم یا اهنگ پخش میکردم تا بمونن یکم الان خودشون هولل میزنن سوار بشن

زوده بعدا بزار

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی