سلام مامانه علاعم رفیلاکس چیه

۲ پاسخ

بعضی وقتا
انگار داره آدامس میجوعه
شیر برمیگرده تا حلقش و دوباره قورت میده طفلی
بینیش میگیره
خس خس گلو داره نه سینه. بعضی وقتا انقد اعصابم خورد میشه که فوت میکنم تو صورتش تا آب دهنشو قورت بده و خس‌خسش قطع بشه
زیاد شیر نمیخوره ولی تند تند شیر میخواد چون سیر نمیشه


حتمااآاا باید همیشه رو شیب ۳۰ درجه دراز بکشه یا بخوابه

بالا اوردن، خس خس سینه، صدای قورت دادن اب، خواروندن بینی، کمتر شیر خوردن،

سوال های مرتبط

مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۵ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی