خانما من تو واژنم درد میکنه😢طبیعیه؟

۴ پاسخ

تو حاملگی همه چی طبیعیه تا وقتی خونریزی و درد شدید نداری😂

منم واژن درد دارم

منم جفت این دردارو دارم هرازگاهی
از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه

درد پریودی هم یکم دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی اصغر و تو دلي مامان علی اصغر و تو دلي هفته سی‌وهفتم بارداری