خانوما شربت زعفرون خطرناکه؟

۹ پاسخ

شدیداً

من امروز یه لیوان خوردم هیچ

والا من همش میخورم😢😢😢

بلهههه

اره..

منم درست میکنم ولی زعفرون کم میریزم یا جای دیگه بدن شربت زعفرون ، شربت کم میخورم

اره عزیزم نخور زعفران گرم هست

نه من که خیلی دوست دارم زیاد درست میکنم میخورم خداروشکر مشکلی نداشتم . میگن ماهای اول باعث سقط میشه که من ماهای اولم میخوردم چیزی نمیشه از دکترتم بپرسی . حتی فوایدم داره اگر به اندازه استفاده کنی

زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان 👶دردونه من👶 مامان 👶دردونه من👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی