نخوری بهتره
من تو غذا میخورم ولی اگر تو چایی یا حالت دمنوش بخورم کمردرد میشم و انقباض میگیرم
اگه دکترت ممنوعنکرده بخور. بچهرو خوش اخلاقم میکنه. ولی خیلی کم . در حد نزیین برنج خیلی کم و اینا.
تو غذا نه، شربت غلیظ یا حلوا شعله زرد اینا خیلی کم بخور زیاد ضرر داره
عزیزم تو غذا نه دمنوش نخور
توی غذا نه
گلم تو غذا نه ضرری نداره ، اما دمنوش زعفران و ... اصلا خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.