زعفرون تو ماه من خطرناکه؟

۷ پاسخ

نخوری بهتره

من تو غذا میخورم ولی اگر تو چایی یا حالت دمنوش بخورم کمردرد میشم و انقباض میگیرم

اگه دکترت ممنوع‌نکرده بخور. بچه‌رو خوش اخلاقم میکنه. ولی خیلی کم . در حد نزیین برنج خیلی کم و اینا.

تو غذا نه، شربت غلیظ یا حلوا شعله زرد اینا خیلی کم بخور زیاد ضرر داره

عزیزم تو غذا نه دمنوش نخور

توی غذا نه

گلم تو غذا نه ضرری نداره ، اما دمنوش زعفران و ... اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نــفسـم🤍💞 مامان نــفسـم🤍💞 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان دِلآنا مامان دِلآنا ۸ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری