خانوما هویج تو ماه من خطرناکه ؟

۱۳ پاسخ

نه من اب هویج میخورم گهگاه

کلا نه هویچ نه آب هویچ خطر نداره

من چندبار از اول بارداری تا حالا آب هویج و هویج خوردم نترس بیخودی زیاد روی نکن فقط

نه گلم مثلا دو کیلو هویج بخوری ضرر داره

ویتامین A داره میتونی بخوری ولی کمتر باشه بهتره

بخشد من نمیدونم چرا باید آب هویج خطرناک باشه آخه من خودم و خواهرم موقع بارداریش انقد می‌خورد ک نگو

نه عزیزم

تو گوگل سرچ کن سه ماه اخر خوبه بخوری فک کنم

نه چه ضرری ،هرچیزی زیادش خوب نیست

نه هویچ چه ضرری میتونه داشته باشه .هرجیزب اندازه باید خورد

نه من میخورم

هویج نه
آب هویج خطرناکه

روی سالاد و تو غذا اشکالی نداره ولی آب هویج نخور یا کم بخور

سوال های مرتبط

مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👶دردونه من👶 مامان 👶دردونه من👶 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری