منکه هم تو سوپ میریزم هم خالی خالی میخورم
وااا هویج میتونی بخوری عزیزم
آب هویج میگن خوب نیست اونم نه اینکه اصلا نخوری در حد اعتدال آب هویج هم میشه خورد
من از اول همه چی خوردم
آب هویج نباید زیاد بخوری خود هویج اونو تو مگه چقدره بخور خیالت راحت
هویج مقدار کمش تو غذا موردی نداره آب هویج زیاد خوب نیس
من بارها شده رفتیم بیرون آب هویج بستنی یه لیوان بزرگم خوردم
از هرچی بخوای میشه خورد فقط نباید زیاده روی کرد مثلا اگه روزی سه لیوان آب هویج هررروز بخوری شاید اون ویتامین آ که داره خطری باشه ولی دیگه نباید چیزی رو کاااامل حذف کرد !
من حتی تو این مدت دوبار کله پارچه خوردم دل خوردم …تنها چیزی ک دکترم گف ممنوعه یه استکان زعفرون خالص دم کرده س
هر چیزی در حد نرمال خوردنش اشکال نداره هویجم سه ماه اول میگن خطرناکه الان اشکال نداره
من خودم هم داخل مرغ هم سوپ استفاده میکنم و میخورم
من خودشو میخورم تو سوپ میریزم مرباشو میخورم تو خورشت میریزم هیچیمم نشده 😑😑
بله گاهی تو سوپ کاهی سرخ کرده و گاهی خام یا مربا چند بار هم آب هویچ خوردم مشکلی پیش نیومده
بخور بابا من هرروز مربای هویچ میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.