خانما کمی هویج رنده کنم تو سوپ ضرر داره؟

۸ پاسخ

وای چه سوالایی چه ضرری اخه

هویج هیج ضرری نداره

نه عزیزم اتفاقا خیلی هم خوبه
درسته میگن هویج بده ولی نه انقدر
حتی میتونی آب هویج و خود هویج در هفته استفاده کنی، ولی مقدار کم نه زیاد

هویج چون ویتامین آ زیاد داره اگ زیاده روی کنی مخصوصا تو هفته های اول باعث سقط میشه وگرنه که خیلی هم خوبه

مثلا یه لیوان آب هویچ. خوب نیست ماه های اول ک باعث سقط میشد دیگ الان نی نی بزرگ شده یه دونه هم چیری نمیشع ک

هویج خیلیم خوبه تو بارداری کلی فایده برای نی نی داره فقط آب هویج خوب نیست اونم هفته های پایین تر نه شما

نه عزیزم چرا ضرر داشته باشه ماه های اول اونم خوردن زیادش خوب نیست

نه فدات شم
من از پنح هقتگی بارداریم روزی یکی هویچ خوردم سیفی جات عالیه رنگدونه های اون برای بدن مفیده
اتفاقا من تو سالادم یکی میخوردم
یا تو غذاهام مادرشوهرم سرخ میکرد کناذ غدا با ترشی می‌خوردم وگرنه اشتها به غذا نداشتم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی