۶ پاسخ

یه روز قبل آب کن هر یکساعت بگو آبشو عوض کنن بعد درست کن بخور

الان نخور اذیت میشی

نه این غذاها یه مدت چون شیرمیدی نخور نفخ داره... ابگوشت و کباب تابه ای اینا بخور

قرمه سبزی کلا غذای نفاخی هست،نخور هم برای خودت هم برای بچه

حبوبات نخور مثلا لوبیاشو نخور آب هاشو بخور. با گوشتاش

نفخ داره لوبیاش

سوال های مرتبط

مامان ✨امیر و بهار✨ مامان ✨امیر و بهار✨ ۱۴ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 روزهای ابتدایی تولد