این از اون اسماس که باید تهش باز بگی چه اسم قشنگی حالا بسلامتی دختره یا پسر
ولی فک کنم بیشتر به پسر میخوره
دخترونه س
من لسم پسرم میخوام بزارم نورهان حسین
اسم نورهان هم پسرونس
اونی که دخترونس
نو رهان
nowrahan
پسرونه است،
دخترا این همه اسم قشنگ دارن، چند تا دونه اسم قشنگ پسر رو دیگه دخترونه نکنید
اونکه دختره فتحه داره
اسم پسر هست
تو ثبت احوال بزنی میاره
پسره عزیزم اسم پسره دخترداییم نورهان هست
پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.