۸ پاسخ

هم سینه خودتو بده هم شیشه شیر

من که گرفتم
میخوام هم شیر خشک بدم هم شیر خودم

نظرمه بین شیر خشک که با شیشه میدمش شیر خودمم بریزم تو شیشه بدم بهش که فقط از شیشه یه طعم نبینه بد عادت نشه

انشاالله موفق بشم اونجوری که میخوام از هرنظر تربیتش کنم😁😂

من اونت هم گرفتم ولی دیگه سینمو نگرفت به نظرم اصلا شیشه نگیر پشیمون میشی

من نمی‌خواستم بگیرم ولی سیسمونی فروشیه از این ارزونا در حد ۱۳۰ تومن مارک بیبی لند برام گذاشت گفت شاید تو بیمارستان نیاز شد
نخوای شوهر تو بفرستی بره بخره

منم قصد دارم روزی چن وعده شیر خشک بدم ک ب شیشه هم عادت کنه حداقل جایی رفتیم مهمونی رفتیم خودم اذیت نشم
ولی نمیدونم عادت میکنه ک جفتشو بگیره یانه🤔کاش انقد بچها بد قلق نبودن

بخر ولی استفاده نکن
ان‌شالله اگر خودت شیرداشتی که شیر خودتو بده
اگر خدایی نکرده به هردلیلی سینتو نگرفت یا شیر نداشتی بعد از شیشه استفاده کن

شیشه معمولی بگیر ، ولی موقعی که دنیا اومد نده بهش ، اگه لازم شد بعدا بده

اگه خودت شیر داره شیشیه شیر نمی‌خواد

سوال های مرتبط

مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی