سلام.خانما تو بارداری گوجه میخورید؟؟؟

۱۴ پاسخ

ارع مشکلی ندارکه

خیلی

سلام یعنی برا اونایی ک سقط داشتن مشکلی نداره باعث سقط نمیشه من از وقتی شنیدم بده اصلا نخوردم

اره من سر هر سه تا بچه هام خوردم

منم زیاد میخورم. یعنی توی عمرم گوجه خیلی خیلی زیاد میخورم 😅 الانم کنار هر غذام معمولا هست.

اره

نه نمیخورم به شدت معدمو میسوزونه

من‌خوراکم‌نون‌و‌گوجه بود بارداری اولم
بعد تو ریحانه خوندم ممکنه بچه‌عقب مونده بشه😂😂

من نمک و ابلیمو میزنم میخورم خیلی دوس دارم

سلام زیبارو میشه نینیت

اره خیلی

منکه سر هر سه بچه خوردم

بله ویتامین سی داره عالیه. من اولش زیاد میخوردم با خیار و نمک وای باز دلم خواست

چرا نخوریم؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا🫀 مامان نیلا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری