کاش توی بارداری لک بینی اصلا وجود نداشت🥲🥲🥲🥲

۸ پاسخ

منم لک بینی دارم امروز سرپا بودم و مشغول بودم الان دیدم لک اومده😭😭
یه شیاف گذاشتم دراز کشیدم دیگه

اگر دسترسی به دکترت داری مشورت کن بهت شیاف بده

عزیزم شرمنده اخرین تاپیک منو میبینی منم دیشب یه دفعه ترشح صورتی ازم اومد از دیشب دراز کشم تا فردا برم دکتر انقد ترسیدم ک پتو رومه ولی گرمم نمیشه

اخ گفتی

ان شاءالله جفتتون سلامت باشین

کاش واقعا منکه پیر شدم

همچنین درد و ترشح و عفونت

انشالله هرچی خیر برات اتفاق بیفته و خدا خودش نگه دار نی نی کوشولوت و خودت باشه😘

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد