سلام کی از این شربت استفاده کرده

تصویر
۵ پاسخ

سلام
من این شربت تقریبا عاشورا بود خریدم الان یعنی فاسد شده تو یخچال نگهداری کردم

منم بالای یکسالش خریدم میدم خوبه اشتهاش باز شده

۱۰میلی چند سی سی میشه

بله یه دختر بزرگم که ۵ سالشه میدادم چرا

بالای۲سال هس

سوال های مرتبط

مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری